偷税菌

贼心不死,只是慢慢凋零。

看着歌词,忽然想起卡莲。
大概这就是粉丝滤镜吧。

I'm gonna be here,

「我将要在这里」

I got answers and noting to fear,

「索取我所要的答案并且对一切都毫不畏惧」

I can take what the heavens create,

「我可以带走上帝所创造的东西」

I got my own beliefs,I don't need yours,

「我有我自己的信仰,我不需要你们的怜悯」

I’m gonna stay the course.

「我将会选择永远坚持下去」

评论

热度(5)